فن مرغداری
نوشته شده توسط : Khazarfan

ویژگی ها و عملکرد فن مرغداری به چه شکل است؟

فن مرغداری به طور كلی بر روی دیواره انتهایی و غالباً با لنتهای تبخیری نصب شده اند كه باعث افزایش قدرت خنك كننده می شوند. فن مرغداری در انبارها عمدتا در فشار منفی اتفاق می افتد ، به موجب آن هوای نامناسب در بیرون دفع می شود. این فن مرغداری خلاء را ایجاد می کند که امکان جذب هوای پاک و کنترل کامل شرایط محیطی را فراهم می آورد. هنگامی که جوجه ها کوچک هستند یا هوا سرد است ، فن مرغداری برای مرغداری مزیت حداقل تهویه را که توسط یک تایمر کنترل می شود ، ارائه می دهند. مرحله بعدی فن مرغداری انتقال است که از سنسورهای دما استفاده می کند و در صورت کمترین تهویه برای پایین آمدن گرما ، هوا کاهش می یابد. تنظیمات سوم  فن مرغداری ، در صورت وجود درجه حرارت بالا ایده آل است و در عرض چند ثانیه سرمایش را با سرعت بالا انجام می دهد.     

تجربه و تحقیق: فن مرغداری :   

فن مرغداری در تمام شرایط آب و هوایی ایده آل هستند. بر اساس سالها تجربه و تحقیق ، فن مرغداری با مقاومت در برابر مواد مضر و خورنده و با کارایی بالا مشخص می شوند. این محصولات نسل جدید در برابر خرابی ها و نقص هایی که باعث رکود رطوبت و آمونیاک می شود ، برای دام ها مضر هستند فن مرغداری استخراج کننده ، که می توانید در فروشگاه وجود داشته باشد ، مجهز به تیغه های استیل ضدزنگ هستند که عمر طولانی را تضمین می کنند و دارای سیستم گریز از مرکز است که به لطف فن مرغداری هیچ دستگاه الکترونیکی دیگری لازم نیست. تمیز کردن پنکه ها بسیار آسان است. فن مرغداری حتی در انبارهایی که فشار زیادی وجود دارد نیز، از جریان زیاد اطمینان حاصل می کنند.

رشد و سلامت حیوانات با تهویه مناسب فن مرغداری :

در هر مرحله از رشد مرغ ها نیاز به درجه حرارت و فن مرغداری مناسب است تا اطمینان حاصل شود که خوراکی که می خورند می تواند رشد آنها را تعیین کند و بنابراین سود خوبی برای کشاورز خواهد داشت. مشخص شده است که تغییرات حرارتی ، هرچند اندک ، می تواند باعث شود بخشی از فن مرغداری به عنوان انرژی برای حفظ دمای ایده آل صرف شود ، به ضرر آن مورد نیاز برای رشد است. اگرچه جوجه ها به گرما احتیاج دارند ، اما این نیز صحیح است که وقتی حیوانات قادر به دفع گرمای بیش از حد نیستند ، آنها در معرض خطر بیشتری برای بیماری های تنفسی قرار دارند زیرا بستر خیلی مرطوب است پس مس توان با استفاده از فن مرغداری شرایط مطلوب را فراهم کرد. کنترل دما با استفاده از فن مرغداری برای مرغداری حتی در شرایطی که درجه حرارت در فضای باز بسیار زیاد است ، بهره وری را به حداکثر می رساند. علاوه بر این ، فن مرغداری اجباری با از بین بردن آمونیاک ، دی اکسید کربن و مونواکسید کربن ، گازهای مضر را از بین می برد و این می تواند بر رشد تأثیر منفی بگذار گذارد.   





:: برچسب‌ها: فن مرغداری ,
:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 مهر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: